Studia graficzne

Studia graficzne. Praca z pasją, która przynosi duże zyski!

Era cyfryzacji i komunikacji wizualnej okazała się stworzona dla osób o zmyśle artystycznym. W czasach niedawnej rewolucji przemysłowej prym wiodły umysły techniczne. W dzisiejszym świecie znalazło się jednak sporo miejsca dla ludzi sztuki, którzy wzbogacają surową technologię, graficzną oprawą, nadającą piękną formę wszelkiego rodzaju produktom.

Zastosowanie grafiki jest dzisiaj większe niż kiedykolwiek wcześniej. Żyjemy bowiem w świecie wizualnej rewolucji, gdzie obraz stał się najpopularniejszym nośnikiem informacji, obejmującym nie tylko rozrywkę, ale również naukę i gospodarkę. Żaden produkt, marka czy przedsiębiorstwo nie może istnieć bez odpowiedniego brandingu. A o atrakcyjności wszelkiego rodzaju przekazu decyduje obraz, który musi być przez kogoś stworzony. Zawód grafika stał się w ten sposób niezwykle intratny i pożądany. Jak nim zostać? Studia graficzne są w tym przypadku najlepszym przygotowaniem do wykonywania tej wyjątkowej profesji.

Studia graficzne

Co istotne, do wyboru mamy zarówno studia licencjackie, jak i podyplomowe. Tym samym droga do wykonywania pasjonującego zawodu grafika jest otwarta dla wszystkich, nawet tych, którzy wcześniej skończyli studia o innych profilach. Natomiast wybór różnych specjalizacji pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności dostosowane do konkretnej ścieżki kariery.

Kierunki na studiach graficznych

Współczesne studia graficzne oferują szerokie spektrum profilowe, dzięki któremu można zdobyć solidne wykształcenie kierunkowe. W szkołach o wysokich standardach dostępne są takie specjalności jak:

  • Grafika reklamowa i edytorska
  • Multimedia i grafika interaktywna
  • Digital Art

Po skończeniu tego typu studiów graficznych absolwent ma przed sobą niezwykle ciekawe możliwości zawodowe, obejmujące pracę przy projektach graficznych w agencjach reklamowych, wydawnictwach, drukarniach, agencjach multimedialnych, firmach tworzących gry i aplikacje czy w marketingu związanym z wizualną komunikacją marki.

Share

Dodaj komentarz