potykacze reklamowe

Do czego służą potykacze reklamowe?

Narzędzia reklamowe pozwalają na przeprowadzenie skutecznych działań marketingowych. Kształtują one wizerunek firmy i przyciągają potencjalnych konsumentów, a tym samym przyczyniają się do wzrostu sprzedaży usług lub towarów. Skutecznym, a zarazem prostym w zastosowaniu narzędziem promocyjnym jest potykacz reklamowy. Takie rozwiązanie pozwala na bardzo efektywne zaprezentowanie treści oferty klientom.

Czym jest potykacz reklamowy?

Potykacz to konstrukcja przypominająca nieco ergonomiczny stojak. Zazwyczaj ma formę dwóch płyt, połączonych ze sobą grzbietami i rozstawionych w kształcie litery A. Potykacze są w pełni mobilne, dzięki czemu można dowolnie je ustawiać i swobodnie transportować. Tego rodzaju konstrukcje powstają z wysokiej jakości materiałów, na przykład metalu, drewna, aluminium czy PVC. Występują w wielu wariantach rozmiarowych, kształtach i kolorach, co daje przedsiębiorcom bardzo szerokie możliwości wdrożenia działań promocyjnych. Przestrzeń płyt potykacza może być wypełniana najróżniejszymi treściami marketingowymi, a jego istotną zaletą pozostaje możliwość szybkiej zmiany prezentowanej reklamy. Profesjonalnie zaprojektowane i wykonane narzędzie tego rodzaju skutecznie chroni plakaty i inne materiały, które są na nim umieszczane. Potykacz jest w pełni odporny na uszkodzenia mechaniczne czy niekorzystne warunki pogodowe. Nowoczesne modele pozwalają na zastosowanie podświetlających reklamowaną treść modułów elektronicznych, co dodatkowo zwiększa atrakcyjność ekspozycji.

Zastosowanie potykaczy

Potykacze reklamowe cieszą się ogromną popularnością w bardzo wielu branżach. Korzystają z nich restauracje oraz inne lokale gastronomiczne, a także bary i puby. Ze względu na charakter tego rodzaju działalności, potykacze pozwalają im na błyskawiczne umieszczenie informacji o zmianach w menu czy promocjach. Stojaki reklamowe doskonale sprawdzają się również w sklepach, hurtowniach czy też na stacjach paliw. Na potykaczach umieścić można dowolne treści, przez co chętnie korzystają z nich nawet państwowe urzędy oraz instytucje publiczne. Wynika to z łatwości obsługi, prostoty konstrukcji oraz braku ograniczeń w kwestii modyfikacji prezentowanych informacji marketingowych. Ze względu na estetyczny oraz natychmiastowo rzucający się w oczy wygląd, potykacze bardzo łatwo przyciągają uwagę odbiorców.

potykacze reklamowe

Potykacze reklamowe w działalności promocyjnej

Nowoczesne potykacze reklamowe znajdują zastosowanie w najważniejszych polach działań marketingowych. Wykorzystywane są w reklamie wewnętrznej, poprzez ekspozycję treści reklamowych bezpośrednio w budynkach firmowych. Potykacze wabią klientów prezentacją atrakcyjnej oferty, dlatego doskonale sprawdzają się w tego rodzaju akcjach promocyjnych. Stosowane są również w reklamie zewnętrznej, o znacznie większym zasięgu i stopniu oddziaływania. Potykacze rozmieścić można w wielu różnych, zewnętrznych przestrzeniach publicznych. W ten sposób skutecznie budują wizerunek przedsiębiorstwa i przyciągają do niego nowych konsumentów.

Share

Dodaj komentarz