Uczelnia Warszawa

Studia E-marketing – wiedza, która pomaga zarabiać!

Trudno mówić dzisiaj o prowadzeniu jakiejkolwiek działalności gospodarczej czy biznesowej, bez znajomości e-marketingu. Oczywiście można to robić, jednak jest to sytuacja porównywalna do braku prawa jazdy i chęci wygodnego przemieszczania się. Tak, jak brak możliwości prowadzenia pojazdów znacznie ogranicza naszą zdolności komunikacyjne i zawodowe, tak nieznajomość zagadnień e-marketingu zmniejsza możliwości rozwoju firmy i jej sukcesu finansowego! Pora to zmienić.

Niezastąpiony marketing internetowy

Szerokie zasięgi, przyciągnięcie uwagi klienta i budowanie długofalowych relacji – tym właśnie w głównej mierze zajmuje się E-marketing. W czasach masowej digitalizacji, kiedy głównym źródłem informacji jest wyszukiwarka internetowa – niezależnie od tego, czy szukamy jakiegoś produktu, usługi, czy po prostu wiedzy – brak zintensyfikowanych działań promocyjnych w sieci, jest dla przedsiębiorstw strzałem kolano, który nie pozwala osiągnąć satysfakcjonujących wyników biznesowych.

Przed triumfem kroczy skuteczny e-Marketing

Postępująca i masowa digitalizacja sprawia, że – czy tego chcemy, czy nie – e-marketing, obok księgowości, zarządzania kadrami i marketingiem tradycyjnym, stał się nieodłącznym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw. Jeśli myślimy więc o realnym osiąganiu celów biznesowych, nie wystarczy po prostu być w sieci. Do obecności w Internecie należy podejść strategicznie i wypracować system, dzięki któremu możliwe będzie zyskanie odpowiedniej widoczności, a co za tym idzie osiągnięcie dobrych wyników biznesowych.

Uczelnia Warszawa

Sukces w tym względzie osiągniemy jednak tylko wtedy, gdy zaprzęgniemy do działania specjalistów od szeroko pojętego marketingu internetowego lub sami posiądziemy wiedzę z tego zakresu. Parafrazując słynne powiedzenie, można zatem powiedzieć, że tak jak przed upadkiem kroczy pycha, tak przed triumfem firmy, kroczy dzisiaj skuteczny e-marketing.

Studia podyplomowe z e-marketingu

Sukces w biznesie i sieci wymaga odpowiedniej wiedzy. Jak zatem stać się specjalistą, który może działać na własny rachunek lub na sukces firmy, w której pracuje? Bardzo prosto. Jeśli ukończyłeś dowolne studia wyższe, najlepszym sposobem na zdobycie kompletnych i aktualnych umiejętności z zakresu promocji w sieci, są studia podyplomowe z E-marketingu – np. takie jak oferuje UTH w Warszawie.

Decydując się na tę ścieżkę kariery, w trakcie zaledwie 2 semestrów zdobędziesz wiedzę, która pozwoli skutecznie promować markę w sieci, tworzyć strategie i pozycjonować strony, zarządzać kanałami komunikacji z klientami, budować kampanie reklamowe w social mediach i tworzyć produkty czy usługi z uwzględnieniem UX.

E-marketing dla każdego biznesu

A co jeśli na razie nie myślisz o otworzeniu swojego biznesu? Warto do tego zagadnienia podejść szerzej. W świecie, w którym nawet najważniejsze decyzje podejmowane są za pośrednictwem sieci, wiedza tego typu będzie przydatna niezależnie od tego, w jakim obecnie miejscu swojej kariery się znajdujesz. Nabyte informacje świetnie sprawdzą się podczas rozwoju każdego przedsięwzięcia zarówno tego zawodowego, jak i prywatnego. Tylko dzięki odpowiedniej wiedzy z zakresu e-marketingu możliwe będzie wykorzystanie pełnych możliwości, jakie daje Internet, aby osiągnąć swoje ambicje niezależnie, jakie one są.

Share

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.