loterie promocyjne

Loterie promocyjne. Dlaczego warto je organizować?

Loterie promocyjne bez wątpienia przyczyniają się do wzrostu słupków sprzedaży w firmie. O zaletach tego narzędzia marketingowego oraz dlaczego organizację tego typu zabaw najlepiej powierzyć profesjonalistom, dowiecie się czytając ten artykuł.

Loteria promocyjna to skuteczne narzędzie do efektywnej sprzedaży. Dlaczego? Bo wzbudza wiele emocji, a te, jak wiadomo, powodują, że konsument chce czegoś bardziej i więcej. Do tego, że ludzie lubią kupować coś, co jest wysokiej jakości i ma atrakcyjną cenę, nie trzeba przekonywać nikogo. Problem w tym, że taką ofertę ma każdy, a jeśli produkty różnych marek są do siebie podobne, to już w ogóle trudno jest się przebić do świadomości konsumentów, nie mówiąc już o tym, aby ich utrzymać przy firmie na stałe.

Loterie promocyjne i ich zalety!

O tym jak wyróżnić się na tle konkurencji rozmyślają menedżerowie, dyrektorowie, i właściciele firm. Istnieje szereg działań promocyjnych, które pomagają firmom wyjść z szeregu i osiągnąć satysfakcjonujące wyniki. Jednym z lepszych narzędzi napędzających sprzedaż są loterie promocyjne, które z powodzeniem są wykorzystywane przez firmy z sektorów finansowego, ubezpieczeniowego, IT, a także przez sieci sklepów, galerie handlowe, jak i fundacje, stowarzyszenia oraz samorządy i spółki skarbu państwa. To nie dziwi, ponieważ loteria promocyjna daje wiele korzyści. Oto one!
• Dobry PR. Loteria jest transparentną i bezpieczną formą wyłonienia zwycięzcy. O tym, kto wygra decyduje przypadek, więc nikt nie ma pretensji do organizatorów o to, że kogoś faworyzują.
• Proste zasady dla uczestników, które nie wymagają dodatkowej pracy. Chodzi o to, że konstrukcja zasad loterii najczęściej wygląda tak: kup, zgłoś się i wygraj. Konsument tak czy inaczej zrobił zakupy, a fakt, że może za tę czynność zdobyć coś dodatkowego w łatwy sposób, tylko zachęca go do dodatkowej aktywności.
• Różnorodność. Zdrapka, losowanie, kupony, dowód zakupu, bilety, aplikacje mobilne, social media – mechanikę loterii promocyjnych z łatwością można dopasować do grupy docelowej, dzięki czemu dotrzemy bez większego trudu do tych konsumentów, którzy z największym prawdopodobieństwem zostaną naszymi klientami.

Loteria promocyjna – jak ją zorganizować?

Organizując loterię promocyjną dla swojej firmy warto postawić na sprawdzonych specjalistów. Do tej grupy bez wątpienia należy Motivation Direct, który istnieje na rynku już od ponad 10 lat.
Firma ta zapewnia kompleksową obsługę zabawy, począwszy od ustalenia celu, po dopasowanie nagród, skończywszy na załatwieniu wszystkich prawnych formalności. Jeśli nie wierzycie na słowo, sprawdźcie aktualne loterie, które organizują z powodzeniem. Do nich należy m.in. „Blikomania”, której trzecia edycja ruszyła początkiem sierpnia br.

Share

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.