Stojaki, które służą jako miejsce dla reklamy konkretnych produktów nazywane są stojakami reklamowymi. Ich zastosowanie jest aktualnie bardzo szerokie, gdyż stanowią one skuteczne narzędzie do przyciągania klientów. Gdzie wykorzystuje się takie stojaki? Czy jest to rozwiązanie naprawdę opłacalne? Jakie są jego zalety? O tym poniżej.
Rodzaje stojaków i ich możliwości
Stojaki należące do danych firm czy marek są aktualnie jednym z najlepszych narzędzi reklamowych. Jak niektórzy obeznani w temacie wiedzą reklama bezpośrednia jest bowiem bardzo istotnym aspektem w marketingu. Firmy zajmujące się produkowaniem stojaków na reklamy mają do zaoferowania wiele ciekawych i zróżnicowanych modeli. Otóż w zależności od potrzeb można wybrać na przykład stojak plastikowy, aluminiowy, metalowy, tekturowy czy inny. Co więcej wyróżnić można także inne rodzaje stojaków, gdy pod uwagę weźmie się ich kształt czy właściwości.
Są to między innymi stojaki reklamowe:
- w kształcie litery A – idealne dla sklepów czy restauracji do krótkiej prezentacji
- wiszące – nadają się do prezentacji lekkich artykułów
- roll -up – czyli stojaki zwijane w kasetkę, które sprawdzają się na przykład na konferencjach
- ekspozycyjne – pozwalają prezentować produkty. Są przenośne i posiadają półki
- regały ladowe – można je na przykład zauważyć przy sklepowych kasach
Ze względu na tak dużą różnorodność stojaków reklamowych wybranie idealnie spełniającego wymagania i oczekiwania modeli nie stanowi żadnego problemu.
Gdzie wykorzystuje się stojaki reklamowe?
Stojaki na reklamę znajdują największe zastosowanie w branży handlowej, gdzie pojawiają się licznie w sklepach – począwszy od małych, aż do hipermarketów. Dodatkowo stojaki reklamowe wykorzystywane są także w branży hotelarskiej, gdzie stanowią miejsce na ulotki i informatory, a także w biznesie. Każda konferencja, targi czy prezentacje bazują właśnie na zastosowaniu takich sprawdzonych rozwiązań. Stojaki umożliwiają bowiem zwrócenie uwagi odbiorców na daną usługę lub produkt, a to przynosi wiele korzyści.
Dodaj komentarz